TUTORIA ENTRE IGUALS: La diferència ens enriqueix, el respecte ens uneix.

Som diferents, som iguals

En el marc del Programa Tutoria Entre Iguals (TEI) de l’Institut hem elaborat uns vídeos curts que aquí us presentem, amb la idea de sensibilitzar i prevenir qualsevol conducta d’odi i discriminació. Els vídeos aborden qüestions relacionades amb la construcció de comunitat, les relacions entre iguals, el respecte a la diferència i la diversitat per raó d’origen, gènere o orientació sexual, per exemple

El programa TEI és un mètode d’aprenentatge cooperatiu i un instrument d’atenció a la diversitat, que mobilitza la capacitat mediadora dels alumnes i que treu profit de les diferències de nivells i edats. És una estratègia educativa per acollir el nou alumnat orientat a la millora de la convivència escolar i contra la violència i l’assetjament.

L’alumnat que hi participa és el de 1r i 4t d’ESO. Els més grans tutoritzen els més petits a partir de l’acompanyament i la participació en activitats al llarg del curs.

Tenim canal a Telegram!

Subscriu-te i assabenta't de totes les novetats a l'instant.