Borsa de treball DiM

Si busques feina, en trobarem

L’institut rep regularment ofertes d’empreses per a incorporar titulats i titulades del nostre centre

La borsa de treball està adreçada a tots els alumnes i ex alumnes, tant de Batxillerat, Cicles Formatius de Grau Mitjà i Cicles Formatius de Grau Superior, com de Programes de Formació i Inserció (PFI) i Itineraris Formatius Específics (IFE).

També és un servei al qual es poden adreçar les empreses que busquen incorporar nous treballadors i a les quals se les pot oferir assessorament sobre els perfils d’estudis i nivell educatiu més adequats a l’oferta de treball.

pexels-fauxels-3184465

Ets un alumne o ex alumne i vols estar present a la borsa de treball?

Envia’ns un e-mail amb el teu currículum vitae (CV) a borsa.treball@iesdimreus.cat

Pots fer servir aquesta plantilla per generar el teu CV o utilitzar un altre model personalitzat.

Sou una empresa i voleu incorporar professionals?

Digueu-nos què necessiteu omplint el següent formulari, buscarem a la nostra borsa de treball els alumnes i ex alumnes que millor s’ajustin al
perfil que busqueu i ens posarem en contacte amb vosaltres.

DADES DE L'EMPRESA

PERSONA DE CONTACTE DE L’EMPRESA

CARACTERÍSTIQUES DE L’OFERTA DE TREBALL

REQUISITS DELS CANDIDATS

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l’Institut Domènech i Montaner de Reus. Podeu dirigir-vos a borsa.treball@iesdimreus.cat per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.