Llibres de text per cursos

La importància del material escolar

A continuació posem a la vostra disposició els llibres de text, per cursos, que necessiten els alumnes: des d’educació secundària obligatoria fins a batxillerat per al curs 2023-24.

Informació important

• Els llibres de l’editorial Vicens Vives tenen un descompte del 25% a l’AMPA.
  • El llibre de Ciències Socials d’ESO es pot comprar a l’AMPA amb un descompte especial per les famílies.
  • Les llicències digitals de Science Bits de 1r, 3r i 4t d’ESO es poden adquirir a l’AMPA de l’institut amb un descompte per les famílies.
  • A 3r d’ESO i 4t d’ESO, les famílies només hauran de pagar una de les dues llicències corresponents a “Biologia i Geologia” i “Física i Química” si les compren a través de l’AMPA.
  • Referent als llibres de llengua catalana de l’ESO: aquest manual és un quadern de treball i no un llibre de text. Per tant, hauria de ser nou perquè s’hi escriu i perquè els vostres fills puguin disposar de la llicència digital corresponent.
pexels-polina-zimmerman-3782249