Préstec de portàtils

Pla d'educació digital de Catalunya

L’Institut Lluís Domènech i Montaner està adherit al Pla d’educació digital de Catalunya, el qual aporta als centres públics els equipaments destinats als docents i a tots els alumnes dels nivells educatius que no disposen d’ordinadors a les seves llars.

Des del centre posem a la teva disposició un d’aquests ordinadors portàtils per tal que en facis el bon ús necessari per seguir el teu aprenentatge.

És la teva responsabilitat assegurar-te que es manté en bon estat al llarg de tot el curs, moment en el qual l’hauràs de retornar al centre. El centre et pot demanar al llarg del curs diversos punts de control si així ho considera. Recorda, no és el teu ordinador en propietat, sinó que el centre te’l deixa en préstec.

El portàtil té un cost de 30,15 € en concepte de fiança per la pèrdua o robatori del carregador. Si en tornar el portàtil no has hagut de fer ús de la fiança, se’t tornaran 30 € (0,15 € són en concepte de gestió i no es poden tornar).

Per sol·licitar un equip, si us plau, llegeix el document de conformitat, emplena el formulari i dona-li a enviar sol·licitud per poder passar al pagament del mateix.

Primer pas: efectuar el pagament

Realitzeu el pagament corresponent de la quota del préstec fent clic al següent botó.

Atenció: guardeu el comprovant de pagament (fitxer en PDF) que rebreu al vostre correu electrònic (el correu que haureu ficat al fer el pagament), serà necessari pel següent pas. Recordeu tornar a aquesta pàgina quan hagueu fet el pagament per acabar de fer el formulari.

Segon pas: Adjuntar comprovant (PDF) i omplir el formulari

DADES DEL SOL·LICITANT (pare, mare o tutor legal)

DADES DE L'ALUMNE

Assegura’t de que has omplert bé el formulari, has de rebre un correu electrònic amb les dades del formulari.