Matrícula cicle formatiu Grau Mitjà 2022-23

john-schnobrich-2FPjlAyMQTA-unsplash

La matrícula es farà de forma presencial. Heu de demanar cita prèvia trucant a l’Institut.

Per “l’alumnat de continuïtat”: de l’11 al 15 de juliol

Per “la resta d’alumnat”: del 18 al 22 de juliol

IMPORTANT: Heu d’adjuntar tota la documentació original i còpia.

Si no podeu venir personalment a formalitzar la matrícula cal que entregueu tota la documentació a una persona que us faci la gestió.

DOCUMENTACIÓ

Alumnes que accedeixen al cicle (alumnes del centre o nous)

1. DNI de l’alumne/a
    1. Si són menors d’edat: DNI pare/mare/tutor/a o Llibre de família