Gestió de vacants (Grau Mitjà i Grau Superior)

desola-lanre-ologun-IgUR1iX0mqM-unsplash

El dia 25 Juliol a les 12AM es farà un acte públic únic.

Lloc: Sala d’actes de l’Institut

El dia 25 de juliol es procedirà a adjudicar les places vacants per ordre de barem, per la qual cosa serà necessària la compareixença de la persona interessada o persona en qui delegui.

Les persones que no acudeixin a l’acte d’adjudicació de vacants perdran qualsevol dret a reserva de plaça.

Les persones que obtinguin plaça el dia 25 de juliol, hauran de formalitzar la matrícula els dies 26‐27 de juliol.

• La gestió es farà de la manera següent:

En primer lloc, les vacants resultants després de la matrícula s’oferiran i ocuparan pels alumnes en llista d’espera del procés d’alumnat amb continuïtat d’escolarització. Un cop acabada aquesta llista, i si encara resten vacants, s’oferiran i ocuparan pels alumnes del procés per a la resta de l’alumnat de la llista. Si, un cop gestionades ambdues llistes, encara restessin vacants, aquestes s’oferiran a la segona fase d’admissió al setembre.