Acollida Professorat

Passos a seguir en arribar al centre

Documentació de centre

Al següent document podeu trobar tot el que heu de saber sobre el centre (Estructura organitzativa, horaris, ordenació acadèmica, organització del centre, serveis del centre, organismes de representació, plànol del centre, distribució d’aules per curs, tipificació de faltes d’alumnes, guàrdies, polítiques de qualitat).

Penseu que aquest document s’actualitza cada curs per qualitat, la darrera versió que hi ha en la pàgina web és la corresponent al curs 22/23

Estrategia Digital de Centre

Compte correu electrònic del centre

Al arribar al centre els caps d’estudis t’han de proporcionar un compte de correu del centre, basat en gmail amb terminació @iesdimreus.cat.

iEduca

Al arribar al centre els caps d’estudis t’han de proporcionar un compte de iEduca per poder passar llista i altres gestions del centre.

Impressions

Al centre fem servir el servei de fotocòpies del departament d’ensenyament basat en les fotocopiadores Konika Minolta i amb el programa PaperCut, per poder crear-te un compte d’impressions, has d’enviar un correu a ticdim@iesdimreus.cat indicant el teu compte de correu de centre i el teu número de taquilla de la sala de professors.

Ordinadors dotació del departament d’ensenyament

Com a professor del centre tens dret a un portàtil del departament d’ensenyament, aquest és un servei de préstec del departament i, per tant, en finalitzar la teva estada al centre l’hauràs de retornar. Envia un correu a ticdim@iesdimreus.cat demanant el teu amb les teves dades (nom i cognoms).

Si vens a fer una substitució, el/la professor/a titular t’haurà de deixar el seu durant la teva estada al centre. Les dades del professorat titular no són visibles, ja que per poder entrar a l’ordinador cadascú ho fa amb les seves credencials.

Per poder accedir al portàtil necessites seguir aquests passos:

1. Connectar l’ordinador a la WiFi del centre

gencat_ENS_EDU
Usuari: W43007166
Contrasenya: bo38ilnuhe

2. El teu nom d’usuari és el teu nom d’usuari de la xtec, però en lloc de ficar @xtec.cat, has de ficar @edu.gencat.cat el primer cop que facis servir aquest tipus de portàtils.

3. La teva contrasenya per accedir és la mateixa que tens a l’ATRI, i per tant caduca, això vol dir que quan el sistema ATRI et demani que canviïs la contrasenya, recorda de fer servir la nova al portàtil. És força comú què es bloquegi l’ordinador perquè no fiquem bé la contrasenya.

4. Si veus que no tens la P del papercut a les “icones amagades” (abaix a la dreta), hauràs de configurar el servei d’impressions. Ves al menú inici i clica a “configura impressió” i fiques quant et demani el codi, el codi de centre “43007166”. Et preguntarà si el teu centre es “Institut Lluís Domènech i Montaner” li dius que si i a continuar. En poca estona ja tindràs instal·lat el servei d’impressions papercut i la impressora Konika Minolta.

Telefonia

El centre disposa de telèfons repartits per diferents espais que pots fer servir per a trucar als pares/empreses. Les trucades es fan directament sense ficar cap codi inicial.

Reserva carro portàtils

El centre disposa de dos carros de portàtils, un amb 30 ordinadors  i l’altre amb 25, tots sense contrasenya. Per poder fer una reserva del mateix, has d’anar a iEduca, obrir la pestanya “Professorat”, seleccionar “Reservar aula” i al desplegable escollir “Informàtica Mòbil” si vols fer servir el carro de la primera planta i “Informàtica Mòbil 2” si vols fer servir el de la planta baixa. Tots dos estan ubicats en els despatxos de tutoria.

RECORDA I ASSEGURA’T DE QUE ELS ALUMNES ELS DEIXEN BEN ENDOLLATS I QUE TU EL DEIXES ENDOLLAT AL CORRENT ELÈCTRIC. SI LI DONEU AL PARO D’EMERGENCIA, GIREU-LO PER TAL DE QUE EL CARRO CARREGUI.

Incidències a les aules

Per resoldre qualsevol incidència o desperfecte que trobeu en un espai del centre, heu de fer servir “ieduca”. Dins del apartat “Equipaments” cliqueu a “Incidències”:

Un cop a dins d’incidències clique a crear una “Nova Incidència”:

Despres us apareix un formulari que haureu d’omplir:

Situació: Espai on es troba l’incidència. En cas de que no trobeu l’espai comuniqueu-lo a caps d’estudis per a que puguin incloure’l.

Categoria: Hi han 4 categories

• General (finestres, portes, panys, parets, problemes elèctrics o de calefacció…)
  • Material Audiovisual (Problemes amb projectors, equips de so o pissarres digitals o tàctils)
  • Material Informàtic (Problemes amb ordinadors d’aules d’informàtica i/o carros de portàtils)
  • Mobiliari i complements (Taules, cadires, pissarres…)

Descripció incidència: Explique breument la incidència trobada.

Nivell Urgència de solució de la incidència: Valoreu vosaltres mateixos si és molt urgent o no.

Proposta de solució: Si creieu que podeu aportar una solució, es el moment.

Documentació per a signar per part de l’alumnat per l’ús de drets d’imatge i ús de comptes de correu electrònic (L’ha de custodiar el tutor/a i s’ha de demanar cada curs)